activation

bonjour

je viens de changer d'OS (de seven a Windows 8.1) et je ne peux plus activer

DeskScapes 8 ,IconPackager 5.10 et WindowFX 5.15

pourriez vous me permettre d'activer mes produits ?

salutations

 

1,613 views 2 replies
Reply #1 Top

Hello

I have just changed BONE (of seven has Windows 8.1) and I cannot activate any more

DeskScapes 8, IconPackager 5.10 and WindowFX 5.15

Could you allow me to activate my products?

Greetings