Messieurs,
Pourriez-vous ajouter la possibilité d’avoir des icônes sur toute la surface de la tuile ?
Salutations.
Gentlemen, Could you add the possibility of having icons on the entire surface of the tile? Greetings.
Olivier
Hello,Sorry to hear you are having issues. But, you're referring to which Stardock product?
Thank you.Basj,Stardock Community Assistant.
2.0
Please, need more information on that.
Thank you,
Basj,Stardock Community Assistant
The best you can do without a custom icon is to turn on "Force icons to use more of the tile area when not a custom tile image" in the Advanced options. Start Menu > Configure menu > Advanced options
La meilleure solution que vous puissiez faire sans icône personnalisée est d'activer « Forcer les icônes à utiliser une plus grande partie de la zone de mosaïque lorsqu'il ne s'agit pas d'une image de mosaïque personnalisée » dans les options avancées. Menu Démarrer > Menu Configurer > Options avancées
Merci pour votre réponse, mais je ne vois où se trouve ce menu...Je parle bien de Startdock 2.0...
There is no product name Startdock 2.0. But there is a product name ObjectDock. Please post details product so we can cut down these unnecessary post.
Start 11... sorry
Please post a screenshot, pointing to the area you're asking about. Also need to know your Start11 v2 full version number.
Il s'agit de la version 2.5, c'est la tuile ou vignette "traducteur", que je souhaite sur la totalité de la vignette.
This is version 2.5, it is the tile or "translator" vignette, which I want on the entire sticker. Greetings.
As I said above, this is the best you are going to get without a custom icon.
Comme je l’ai dit plus haut, c’est le meilleur que vous obtiendrez sans icône personnalisée.
Standard Icon Using above setting Custom Icon
I sent you a Private Message with a custom icon of the Translator app for use on your Start11 menu. Check your messages.
Je vous ai envoyé un message privé avec une icône personnalisée de l'application Translator à utiliser sur votre menu Start11. Vérifiez vos messages.
There are many great features available to you once you register, including:
Sign in or Create Account
Thank you! Please check your email for a confirmation link. Once confirmed, you can look forward to receiving exclusive specials and announcements direct from Stardock.
Need to unsubscribe?