Eliminar Fondo de Pantalla
Cordial saludo, como puedo eliminar por completo fondos que instale de forma manual, queda el rastro en el panel de instalados como muestra en la siguiente imagen.

Cordial saludo, como puedo eliminar por completo fondos que instale de forma manual, queda el rastro en el panel de instalados como muestra en la siguiente imagen.

Hello,
Sorry to hear you are having issues. But, can you explain more clearly on what is your issue. Goggle translate seem not clear enough for me.
Thanks
Basj,
Stardock Community Assistant.
seleccionó la opción eliminar y no se elimina por completo queda un rastro de como muestra en la imagen.

Hello,
I have forward your problem/question to Stardock Support Team for their assistance. Please keep an eye on this thread for any updates. We appreciate your feedback and patience.
Basj,
Stardock Community Assistant
Hello,
Sorry to hear you are having issues.
What version of Windows ?
What version of DeskScapes ?
When deleted make sure it's deleted here C:\Users\yourname\Documents\Stardock\Dreams
and here C:\ProgramData\Stardock\DeskScapes\ExtractedData
Reboot and check .
See if that works for you .
AzDude
Translation:
Hola,
Lamento escuchar que está teniendo problemas.
¿Qué versión de Windows?
¿Qué versión de DeskScapes?
Cuando se elimine, asegúrese de que se elimine aquí C: \ Users \ yourname \ Documents \ Stardock \ Dreams
y aquí C: \ ProgramData \ Stardock \ DeskScapes \ ExtractedData
Reinicie y verifique.
Vea si eso funciona para usted.
AzDude
Asistente de la comunidad de Stardock
Los fondos no están ubicados en la ruta del programa, están ubicados en el disco D como muestra en la imagen.

Windows 11
Versión 11 BETA 5
Hello,
Sorry to hear you are having issues.
Rebooting your PC should remove those images after they are deleted .
AzDude
Welcome Guest! Please take the time to register with us.